Hanımlar iyi geceler biz yaklaşık ¾ gün önce ebebek’ten bebek arabası aldık puseti ile birlikte kanz marka ama aşırı kullanışsız ve ben kaldığım yerde bugün sürünce aşırı zorlandım çok çok az kullandık diyebilirim iade olur mu acaba ya da başka bir Pusetle değişim asla memnun kalmadım 14.000 TL para verdik çünkü çöp olsun istemiyorum