uykuseveruykusuzanne eses123 ben küp küp doğrayıp koydum. Bebeğime çorba yaparken kullanıyorum. Çorba olduğu için sulansa bile sorun olmuyor ama yemeğini hiç denemedim
traum86 eses123 ben yapıyorum Minik kabaklardan alıyorum Eylül gibi Oluyor Hiç Kabuğunu soymadan yuvarlak şekilde doğruyorum yemeklik de olur Poşetlere doldurup havasını alıyorum Bulgurlu filan yemeğini yapıyorum hiç Sıkıntı yaşamadım
eses123 BuzluKahve aaa o zaman atmayayım bende kabak yemeği iyi alternatif oluyor ama saklama yöntemi yok sanırım