izmirlianne92 4,5 yaşındaki oğluma mr ve eeg çekilecek. Eeg için uykusuz getirin şurup verip uyumasını isteyeceğiz dediler, mr için görevli hiç birşey söylemedi. Tecrübesi olanlar yazabilir mi lütfen?
Ays1 izmirlianne92 biz bir gün önceden uyutmadık çocuğu kardeşimle birlikte görevi paylaşıp baktık çocuğa tabi artık sabah doğru zorlaştı ama bir şekilde uyutmadık bir ara çok fazla zorlanınca yarım saat uyuttum sonra hemen uyandırdım sabah 9 da hastaneye gittik orda uyuttum makineye bağlandı bu kadar bir kere daha yaptık bunu geceydi çekimi ama asla uyumadı enson çare ilaçla uyutucaz dediler istemedim gece 12 de gittik 3 de uyuttum makineye alındı sabaha doğru da eve geldim
izmirlianne92 suhedaaaaa eegde hafif sedasyon vereceklermiş ama mrda belki olabilir net birşey söylemediler 😔
suhedaaaaa izmirlianne92 anestezi hakkında söyleyebileceğim şu var birkaç gün önceden gerekli tahlilleri yaptırırsanız işiniz kolay olur. Çok geçmiş olsun inşallah
izmirlianne92 suhedaaaaa direkt gün verdiler, tahlil için çağırmadılar sanırım anestezisiz deneyecekler. Ben de hiç bilmiyorum ki. Yarın hastaneyi arayacağım. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. 🙏
ecosummm izmirlianne92 çok geçmiş olsun bizde 4 yaşındayken çektirmiştik mr bir kere popodan bir ilaç verdiler sersemleşti uyudu bir kere de yanında durduk 10 dakika anca durdurabildik doktorlar yeter dedi önümüzdeki hafta bizde tekrar çekileceğiz bakalım nasıl olacak. Siz ne için baktıracaksanız
izmirlianne92 ecosummm size de çok geçmiş olsun. Kolaylıkla çektirin inşallah. Ateşliyken nöbet geçirdi, daha küçükken de geçirmişti. Onun sebebini araştırıyorlar.
ecosummm izmirlianne92 ben de çocukken çok girmiştim eeg mr ben de havale geçirmiştim ama büyüktüm tabi 9 yaşında falan çok şükür sonra geçti gitti 31 yaşındayım şimdi
izmirlianne92 ecosummm Allah kimseye yaşatmasın, herkese şifa versin. Bizim de son olsun inşallah. Çok geçmiş olsun size de 🙏