Merhabalar 4.ay kontrolümüze gittiğimizden bu yana 200 gr almışız sadece bugün farklı bir sebepten gittim doktora kilosuna da baktık ama bu ay hareketlendi daha az alacağını biliyorum ama yine de endişe ettim işte. Bi de havalar çok sıcak aşırı terliyor çişli bez sayısı da azaldı sadece emiyor sizce kilo artışı normal mi bu ay için ?