18 aylık oldu oğlum erken biliyorum ama artık tükendim tek bakıyorum gün içinde sıkıntı olmuyor ama gece emzirmeleri beni mahvediyor artık saat başı kalkmaya başladı bıraktırmayı düşünüyorum önce gündüz sonra gece şeklinde çünkü gündüz biseyler yediği zaman yada oyun oynarken aramıyor aklına gelmiyor yani ama gece çok fazla oluyor kalkması sizce işe yarar mı kademeli