Bebişim 2 aylık ve bir rutin tutturmaya çalışıyorum günlük banyosu uykusu dışarı çıkması gibi. Öğlen 12 civarı banyo, akşam 7 civarı da cadı saati başladığı için evde uykuya direniyor diye dışarı çıkmaya çalışıyoruz. Onun dışında gün içinde uyku saatlerini kaçırmamaya çalışıyorum. Sabah 5te de güne başlıyor hanımefendi :’) sizde durumlar nasıl genel olarak, önerileriniz varsa çok sevinirim 🌸