Normal mi ya? Cidden ağlayacağım. Diger kızım 9 da uyuyor 7 de kalkıyor. Onunla birlikte mecburen bende kalkıyorum. Fakat 3 aylık bebek hala ayakta. Uyumuyor direniyor. Banyoya soktum çıkardım hala aynı. Göğüsümden çektiğim an uyanıyor. Sallıyorum hala uyumuyor.