Çocukların kreşte gördüğü muameleyi görme şansınız olsa kreşe göndermeyi bırak, düşünmezsiniz bile. Kimse çocuğa bakıp, ilgilenmiyor yemek yiyor mu, uyuyor mu vb. umurlarında değil, çocuğunuz rezil oluyor. küçücük yaşta kreşe giden çocuklara çok üzülüyorum. Eğitim yönüne gelecek olursam o da vasat hatta yok, çocuğun önüne oyuncak döküp sabahtan akşama kadar onu oynatıyorlar eğitim anlayışı bu 😁çünkü çalışanlar öğretmen değil, ucuz işçi olarak lise mezunu yada 2 yıllık çg mezunlarını çalıştırıyorlar ama veliler öğretmen olduklarını zannediyor:) kreşlerin gerçek yüzünü bilen birisi olarak yazsam roman olur…. Çalışmak zorundaysanız kreş yerine güvenebileceğiniz bakıcı bulup ona verin, çok daha iyi bakım görür.