Selammlar,
Bebeğim neredeyse doğduğundan beri biberon kullanıyor. Başından beri aventin biberonlarını kullandık. İlk 1 numara başlık, sonra ise 2 numara aldık. Meme reddi yapmaması için bu zamana kadar hep 2 numaradan verdim sütü. Fakat birkaç gün önce 3 numara başlık aldım. Başta sorun yok gibiydi ama 3 numarayı çekerken çocuk tıkanmaya başladı. Sanki biberon ucu delik mi falan dedim hatta. Çünkü 2 numarada da aynı sorunu yaşadık ve cidden ucu az delinmişti. Neyse çok uzun yazdım ama sorum şu, avent biberonda numarasının akışı bebeğe uygun olmasına rağmen bebeğin sütü aşırı çektiği ve tıkandığı oldu mu sizde de? Yakın zamanda işe başlayacağım için sağdığım sütlerle beslenecek bebeğim ve akşama kadar biberon kullanacağı dolayısı ile biraz endişeliyim..