FundaBilgin o kan dAmlasını kütfen vermeyin, vegafron sanırım ismi. Çok sayıda şikayet var, aratırsanız görebilirsiniz buradada. Gerekirse doktorunuz söylesin başka damla alın. İçinde paraben varmış ve alan bebekler günlerce kusuyormuş ki çok yakın bir arkadaşımda aynısını yaşadı geçen hafta.