iki_bebek_anesi Merhaba. oğlum diş çıkarma sürecinde önere bileceğiniz diş jeli varmı acaba ? Yada başka bir şey
amazontuba iki_bebek_anesi tetagil bize çok iyi geldi artık böyle patladı patlayacak olunca fiş fazla sancıları oluyor o zamanda ağrıkesici şurup veriyodum gece rahat uyuyodu en azından
beybitolat iki_bebek_anesi jel aldık hiç bi işe yaramadı. Uyurken tetagil dökünce baya rahatlamıştı. Ama doktorumuz oda kesmezse calpol verebilirsin demişti bende vermiştim
gzdlgz Doktorlar pek diş jeli önermiyor ama tavsiyem meyve koyulan emzikleri buzlukta soğutup vermeniz çok rahatlatıyor..