Eşim asker Van Ercişli onunla nişanlandığımız da çalıştığım okulda yankı öğretmenler olmasına rağmen başıma birşey gelmedi asker polis üniforması ile gezer hiçbir sıkıntısı yok merkezde tabii dış karakollar var onda da sıkıntı duymadım herşeyden öte Rabbim tüm askerlerimizi polislerimizi korusun asker eşleri de çok rahat çıkıp geziyor küçük yerde zaten söylemezseniz de bilirler asker eşi olduğunuzu ama ercişte sıkıntı yaşayan duymadım migrosundan göl kenarı cafelere balık restoranlarına kadar herşeyi de var avm yok bir tek oda düz yol 100km van merkez