gkyy Aptamil mamalarını kullanıp memnun kalan kalmayan neden kalmadı ya da yardımcı olabilir mi hicbir mama yaramadı resmen bir tek aptamil kullanmadım
yildizmom-2023 gkyy Aptamil bizde cok gaz yapmıştı Bebelac ve Bebelac Gold kullanmistim .bebekten bebeğe fark ediyoru bence benimkine yarayan seninkine yaramayabilir
user92642835096 gkyy aptamil bizde gaz ve kabızlık yapmıştı. Bebelac denediniz mi? Biz 4 aydır kullanıyoruz bebeğimde seviyor kilo alımı da gayet iyi
gayesokmen gkyy ya bebekten beneğe değişiyor ama ben 40 günlükken sma vermiştim hepsini kustu çocuk onu bırakıp hipp kullandım 10 ay boyunca şimdi 1 yaşına girdi aptamil kullanıyorum çok memnum Aptamil’e geçmemde ipten çok memnunum ben ama gece eczanede hip yoktu tatil deydik tek açık yerde orası vardı Aptamil aldım çok şükür şu an bir sıkıntı yaşamadık Aptamilden devam ediyorum
canasaf gkyy merhaba 4 aylık bebeğim var doğdugundan beri anne sütü mama destekli gidiyoruz pronatura kullanıyorum bizde bi sorun yapmadı bebekten bebeğe değişiyor bebeğim çok gazlıydı 3. Aydan itibaren gaz sancıları kendiliğinden geçti kısacası biz memnunuz sevdiği için değiştirmedim 😊
gkyy user92642835096 onu da kullanmadım artık değiştirmeye korkuyorum Sma comfort bile gaz yaptı hipp kusma artı gaz yaptı nasıl olacak bilmiyorum
meltem246626 Aptal kullandık çok fazla gaz yaptı şuanda aptamil comformill kullanıyoruz bebeğim çok şükür rahatladı
eksm meltem246626 comformill çok kötü kokuyor yorumları gördüm benim bebeğimde çok gazlı ama bu sebepten denemeye korktum memnunmusunuz siz
meltem246626 eksm aptamil comformil bebeğimde sorun oluşturmadı fakat kiloda aldırmamış o yüzden değiltirm zorunda kaldık
fatmaanuurr22 gkyy bize hiç yaramadı normal Aptamil aşırı gaz ve kabızlık yaptı conformili kullandığımız sürede de kakası hep yeşil oldu
sadekefir Prosyneo kullanıyorum hep suda dagılımı güzel topaklanmıyor biraz daha sıvı kaka yapıyor içeriğinde palm yağı soya lesitini nişasta yok en temiz mama
glz2 gkyy çok gaz yapıyor ve tadı da çok şekerli gelmişti hipp almıştım golden goat da güzel çok şükür 3. Ayda mamayı hayatımızdan çıkarttık o yüzden diğer markalar hakkında bilgim yok
ss54 glz2 nasıl çıkardınız? Benim bebeğim de 3. Aya girecek mamayı çıkarmak şöyle dursun her geçen gün artıyor :(
glz2 ss54 ilk zamanlar sütüm hiç yoktu o yüzden doktor baişamıştı bol bol emirdim süt yapan yiyecekler yedim arada sütümü makineyle sağdım bol bol su içtim sütüm olunca daha da mama vermedim şuan 15 aylık sütüm o zamanki gibi değil ama doktor bi takviye başlatmadı
glz2 ss54 doğumdan sonra doktprum bi süt damlası yazmıştı bir de onu kullanıyordum şuan bebeğimin kilo alımı durdu büyük ihtimalle bu gidişinde belki tekrar başlatır ek gıda da fazla yemiyor
ozgecam gkyy aptamil prosyneo kullanıyorum gaz ve kabızlık durumuna en iyi o geldi tüm mamaları denedim,kilo alımı gelişimi de çok iyi
nur907_ Ben Bebelac gold,hip combotik,sma comfort,sma optipro,Aptamil prenesyo, Aptamil pronutra kullandım oğlum 2 aylık hepside gaz ve kabızlık yaptı başka hangi mamayı vereceğim bilmiyorum