Kızlar son birkaç gündür bebeğim gecenin bir yarısı uyanıyor ve bir daha uyumak bilmiyor. Ama hani öyle ağlayarak falan da uyanmıyor normal sanki günaydın yapıyor yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüyor kendi kendine babıldama yapıyor, gülümsüyor falan. Dün gece 1:15 uyandı ve dörde kadar ayaktaydı ve sabah 7:30’da uyandı. Bugün de akşam 8:30’da uykuya geçti 11’de tekrar uyandı yani günaydın yaptı resmen keyfi yerinde yatakta takılıyor. Niye böyle yapıyor anlamadım. Ne olabilir sebebi