Arkadaşlar bana bir el atın. Benim oğlan delirdi.
22.aydaki bebeğim 1 haftadır sürekli ağzında emzik kucağımdan inmiyor, herseyde sorun çıkarıyor, aglamak için bahane arıyor ve boş sebeplerle ağlama krizine giriyor örneğin. Dolabı açarken muz görüyor ve istiyor vermesem aglayacak veriyorum ikisini birden istiyor. Elime veriyor ac ac diye açıyorum delitiyor istemiyor. Bu defa elindeki öbür muzu veriyor yine aç diye açsam dert açmasam dert😂😂
Bu nasıl bir caresizliktir ya. Çocuk hasta olunca sürekli mızmızlanırya hani aynı öyle. 1 haftayı geçti. Anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor. Nedir bu 2 yaş krizi mi?
Ne yapayım nasıl davranacağımı bilemiyorum 2kitap siparişi verdim bilmem faydası olur mu?
Böyle 1 sene mi geçireceğiz şimdi?