mahirbebek kızlar oğlum iki yaşını doldurmak üzere parka gittiğimizde yabancı çocuklarla asla oynamıyor yaklaşmiyor onlara abisi dışında normal mi
Mnli mahirbebek siz parkta yabancı insanların yanına gidip oturup sohbet muhabbet ediyor musunuz bence çok normal çocuğun yaptığı ki 2 yaş zaten birlikte oyun yaşı değil henüz aynı ortamda ayrı ayrı oyun oynama zamanı oyunun aşamalarında
pozininanasi mahirbebek yani bende öyle girdiğim ortamda pat diye herkesle samimi olmam şahsen. Zaman gerekir daha küçükler
bsrakurt mahirbebek bizimki tam tersi koştura koştura yanlarına gider oynamak ister her ikise de normal olabilir gitmeyen oynamayan çocuklar da görüyorum