Masallkiiz 18 ay oldu doğum yapalı 4 5 aydır adetlerim çok şiddetli olmaya başladı. Kan degerlerim ilk kez düşük çıktı. Parça felan gelmeye başladı. 1 hafta önce doktoruma gittim aynı şeyi söyledi sezeryan sonrası rahimde sızıntı olabiliyormus vücut atar onu dedi benimki mantara cevirmisti bakalım inşallah geçmiştir.