Eey analar. Oğlum 14 aylık. Bir ay önce kabızlık sorunu yaşadık. Makat çatlağı oldu. Kan da vardı. Doktora gittik. Duphalac verdi 10 gün kullan bırak. Neyse düzeldi. Şimdi tekrar kabız. Kafayı yicem. Sürekli duphalac kayısı falan vermek istemiyorum. Ne yapacağım bir akıl verin kurban olam. Bol su da içiyor bu arada.