metehan04 1 paket açılmamış 400 gr mama var ihtiyacı olan varsa yazabilirsiniz, biz artık bu mamayı kullanmadığımız için elimde kaldı
aabbccddff cinarselinn merhaba benim ikizlerimde alerji çıktı mamayla besliyorum 1 tanesini yetmiyor raporla bize gönderim yapabilir misiniz çok isterim lütfen
sadbut aabbccddff merhaba eğer doktora gidip öğününü arttırdığınızı söylerseniz raporunu değiştirebilir bizim de o şekildeydi 11 adete yükseltti bilginiz olsun 🌸