Kızlar cocugum bir ay önce falan scotorla kayarken düştü alnıkanadı hastaneye götürdüm temizlediler dikiş yapmadılar bant yapıştırdılar.sonrasındada canı o kadar aciyorduki soğuk uygulama yapmama izin vermedi.ama aradan 1 ay belki daha fazla süre geçti alnının sol tarafı şişme kaldı dokunuyorum içtendir şişlik var biraz.ne yapabilirim geçermi zamanla.yada nasil geçirebilirim.