Kızım 37 haftalık doğdu bir kere bile emziremedim çok sıkıntı çektim 29 aylık olduk şükür boy kilo önde gidiyor ama bu duruma gelene kadar neler denediğimi Rabbim bilir Hergün mutlaka yumurta yedirdim sabah yemese pankek mesela öğlen yedirdim yanıma aldım Hergün kuruyemiş yedirdim meyve her yemeğine evde yaptığım ilikli kemik suyu kattım evde tarhana yaptım bilmeden netten bakıp 2 senedir yapıyorum uşak tarhanası nohutlu bol vitaminli ilk sevmedi her hafta denedim bir iki tattı yemedi şimdi çok güzel diyerek kaseyi bitiriyor dün bamya yedirdim 😅 yememek için tutturdu ama en azından tattı 1-2 tadar sonra alışır modunda ilerledim yemeği bitirsin diye zorlamıyorum yalnızca Hergün ne yapılıyorsa onu tatmak zorunda ister yer ister 1-2 tadar bırakır doydum der zorlamıyorum