Ne olur bilen birisi yardım etsin 6 bucuk aylık bebeğim var 2 aydır her gece uyutmaya çalışırken saatlerce bağırıp ağlıyor. Saat 8 den beri biraz bende biraz eşimde artık kafayı yemek üzereyim. Muhtemelen binadakiler de çok rahatsızdır bu sesten. Siz nasıl uyutıyorsunuz, bu bebekleri beşiğine koyup uyutanlar nasıl yapıyor? Ayakta sallanmıyor, sadece evin içinde geziyoruz ne yapabiliriz.