prenses_annesiiii ben ilk testte silik çıktı sonra bi daha yaptım tek çizgi çıktı sabahı zor ettim kan testi verdim dr çok düşük ihtimal 10 gün sonra tekrar gel dedi zaten şikayet ettim dr u hamile olabilirsin de olmaya bilirsin de demişti sonra başka dr gittim hamilesin dedi yani testlerden ziyada kan testi daha iyi canım Rabbim gönlüne göre versin 💕