Hanımlar iyi aksamlar ogluma 1 haftadır tuvalet egitimi vermeye calsııyorum fakat ilerleyecegimize geriliyoruz ilk basta hersey gayet normal basladı bezi cıkarttık kendi takmak istemedi falan sonrasında ben götürdüm sordum ettim derken kendi söylemeye basladı neyse götürdüm bazen yaptı 1 kere falan kacırdı altına diyelim kakasını da sadece 1 gün tuttu daha sonrasında kabızlık sorunu yasamadan tuvalete de yaptı amaaa gel gelelim ki 4. Günden sonra isler tam tersi olmaya basladı sorsam surekli hayır diyor çişini tutuyor tutuyor sonra altına yapıyor kakasında sorun yok dedim bugün o da iptal gitti normal bezde nasıl kaka yapıyosa aynı sekilde kakasını yaptı yani salonun ortasına yaptı bildigimiz sanki hiç egitim vermemişim o çişini kakasını soyleyememiş ve yani bastaki o sürecii asla yaşamamışız gibi bi inatlasma donemine girdik kafayı yemek üzereyim bu durumu yaşayan varmı