İyi aksamlar bebegim 9 aylık ek gıdaya başladıgımızdan beri nerdeyse hep kabız. Yani şöyle ki kakasını 3-4 günde bir yapiyor onda problem yok ama çok katı kıvamı bazen tamamen katı bazen ilk çıkışı katı ve devamli agliyoe yaparken ıkınıyor. Doktor lifli besle diyor ama zaten her gün ya armut ya kayısı ya kırmızı erik veriyorum, yulaf lapası yogurt yediriyorum. Patates muz hıc yedirmiyorum. Su az iciyor zorlasamda icmiyoe yarım cay bardagı max iciyodur yada onun yarıısı. Her gun hindiztan cevizi yagi verdm cozum olmadı zeytınyagu verdım olmadı siz cozum buldunuzmu cok üzgünüm cok :(