Kızlar kusura bakmayın ilgilenmeyen geçebilir bi sorum olucak benim yaz aylarnda hep ayaklarım pul pul deri atıyo ben kopardkça daha cok oluyo pütür pütür şuan artk utanyorum ya corapsz duramyorum bikac ayak kremi kullandm fayda etmedi varmı yasayan cözüm bulan acaba