ftmdgn20 Merhaba hanımlar ben 30 gün önce normal doğum yaptım dikişim biri atmıştı doktora gittim ve kendiliğinden kapanır demişti şimdi dikiş yerimde açılma var hafif kanama var böyle başına gelen var mı acaba kendiliğinden iyileşir mi o yara
hndathn ftmdgn20 bır dikiş belkı iyileşir. Benim kendıme bakamadığım ıcın korona ortasında tek basıma kalmıştım esım 3.gun sehır dışındaki ısıne gerı dönmek zorunda kaldı. Yanımda 8 yasında oğlum kucagımda 3 günlük kızım halıyle kendımle ilgilenemedim enfeksiyona bağlı Dikişlerim tekrar acıldı doktorum hemen gerı dikti 4 dıkısımı
Aintyourmama İyileşmiyor bana da doktor kendiliğinden iyileşir dedi 1 ay geçti iyileşmedi hatta doku oluştu o bölge de onu kesip tekrar dikmek zorunda kaldı