Merhaba! Ben memleketteyim.Dün bahçe işimiz vardı oğlum büyük çişini yaptığında “anne kakam da kan var” dedi bende yediği domates karpuz vs zannettim yanına gittiğim de popusunda kan vardı kakasında da tam bitimin de kan vardı.Randevu bulamadım yarın doktora götüreceğim neden olabilir Allah kimsenin başına vermesin ama çok korktum başına böyle bişey gelen var mı?