birbebis_ Mecburen 2 yaşından sonra vermeye başladım; çünkü gittiğimiz oyun evinin kafesinde satılıyor. Ben süte su karıştırıp içine muz, ham kakao veya keçiboynuzu unu ekleyip milkshake yapıyorum. Bazende süt, su, bal şeklinde veriyorum. Süt çok önerilmiyor, görünce istemese veya arkadaşları içiyor olmasa asla vermem.