superisimisali Bebeğim 3600 gram. 51 cm boyu da. Sleepy kullanıyorum marka olarak. Şu an newborn kullanıyorum bezi az kaldı. Tekrar newborn mu alayım yoksa 2 numara mı alayım? Yardımcı olursanız sevinirim.
onceuponatime_ superisimisali sleepy kalıbı dar o yüzden 2 numara alın bence bende newborn paketi bitince direkt 2ye geçmiştim
herseyimcocuk superisimisali 1 ve 2 numara hemen hemen aynı 2 numara alın bi deneyin büyük mü tam mı diye olmasa bile lazım olucak