buketlal Kızlar 10 gün önce doğum yaptım eşim çarşamba günü sabah vardiyasına başlayacak ama haftaya gececi.. 3 vardiya çalışıyor evde tek kalacağım korkar mıyım diye düşünüyorum gece tek kalan var mı hiç..?
maygirl buketlal neden korkuyorsunuz ki?aynı ew.ilkkez mi tek kalacaksınız.?bisey olmaz normal diger gunler gibi düsünün.
maygirl buketlal anladım.siz kendinize geldiyseniz iyiyseniz merak etmeyin cokta güzel herseyinidare edersiniz.ama yakınınız biri warsa isterseniz size eşlik etsin tabi🌸
sevalkatk buketlal bende aynı durumdayım şuan da gececi yok mesela korkmak değil bence bizimki bebekle beraber yalnız nasıl yapıcaz korkusu
sevalkatk buketlal evet öyle varlıkları yetiyor bence ama mecbur alışıcaz ne yapalım ben ağladım bi kaç gün bazen hala ağlıyorum 🤷♀️
nesli8154 buketlal eşim şuan 12 8 gidiyor 2 buçuk yaşında oğlum var ve tek kalıyorum oğlumla uyuyorum
sevalkatk buketlal ah be 😂😂gelince de zaten sütün yetmiyor aç bu çocuk doymuyor bakamıyorsun heralde dediği için gerek yok gelmesine 😂
tosbiksmoms buketlal kızım 8 günlükken yalnız kalmıştım,eşim gece vardiyasindayken. Korkmayın dua açıp dinleyin yatın. Hatta bugün yine gece vardiyasina gidecek 1 hafta gececi😃