myprincess1 kraft pole i size modelini kullaniuoruz sanirim hic bi yerde stogu da yok biz civilden aldik orda var midir bilmiuorum. Sanirim 2 3 aydir kullaniyorm uzun yol yaptik yine de terletmedi 360 derece dönebiliyo ayaginin denk geldigi uç kisip tiftiklendi oglum kendi mi yapti yoksa ayaginin surtunmesiyle mi oldu onu bilemiyorum yatiş poziyonu bizim aramamızdan dolayi yatamiyo fazla (arabanin koltugu egik biraz haliyle oto koltugunum altindaki isofix yeri de egik oluyo iyi bir yatis olmuyo) ama uzun yolda giderken uyudugunda hic rahatsiz etmedi yatirabildigim kadar yatirdigim halde kafasi hamulmadi dusmedi rahat olmasaydı muhtemelen uyumazdi oğlum uykuyu seven bi bebek cunku. Kraft almasaydim prego ya da elele baby den almayi dusunuyodum