goznurum25 inatlaşma var bişeyleri kendi yapmak istiyor devamlı balkondan aşağı mandalları atıyor kalem atmış bugün anne kal ( kalem) attım diyor yemek yemesi bana göre zayıf öyle herşeyi yemez belli başlı sevdiği şeyler var emiyor devamlı tepemde bezi bıraktık çok şükür arada kaçırma oluyor olsun o kadarlık 2. Haftadayiz daha. Konuşması da çok şükür iyi birde sözümü dinlese tadından yenmez