Benim oğlumda da 1.5 yaşında gözüne bakınca farkettik sağ gözü içe doğru kayıyordu.
Ankara’da Dünya göz, maya göz ve Ankara hastaneside bir doktora gösterdik ama hepsi de gözlük takacak dedi ve düzelme olmazsa ameliyat diyor bende ameliyat olmasını istemiyorum çünkü o kadar ileri seviye değil. Var kayma ama odaklanınca oluyor. Başka bi çaresi olmalı. 3 numara ya çıkardı en son gittiğimiz doktor gözlük numarasını. Şu an 2,5 yaşında gözlüğe alıştırmak bile çok zor oldu bazen takmak istemiyor