superisimisali Doktor zero scar krem verdi ama ben söyleyince verdi onu da. Sizce alınmalı mı? Kullanan oldu mu bu kremi ya da başka bir kremi Sezeryan sonrası? Etkisi oluyor mu?
umayim54 superisimisali bana da doktor krem verdi ama sarı kantaron yağı da düzenli sabah akşam surersen iz kalmaz dedi ben krem almadım boş yere alamam hiç
onceuponatime_ superisimisali doktor bana hiç krem önermedi benimde aklıma gelmedi alıp kullanmak doğum yapalı 4 ay oldu hala belirgin sonrasında kalıcı mı olur iz ya :(
gizematadeniz Scarex kullandim ama düzenli kullanmadim. Bence de bünye meselesi kiminde iz kalıyor kiminde cok az kalıyor
superisimisali onceuponatime_ Bilmiyorum ki ben de:) normalde bana da vermedi krem ben söyleyince yazdı. Almadım ben de ama bi kararsız da kalmadım değil.
TuttiFruttii kayzenn hastaneden cıkarken reçete etmişti doktor, 3 gun sonra ilk banyonu yap kullan demişti
alpmomssss superisimisali kullandım ama bir halta yaramadı vallahi adını da unuttum iyi para vermiştim bir de gerek yokmuş
superisimisali alpmomssss Ben de almadım ama bi karasız da kalmadım değil doğum yapalı 16 gün oldu işe yarar mı bilemedim.