Annesininguzusu barbiee_ yaa örnek resim atar mısınız özeldende olur yüzünüzü kapatabilirsiniz atmazsamızda sorun yok teşekkür ederim ❤️
Annesininguzusu barbiee_ teşekkür ederim yinede💐elbise olarak ne tercih ettiniz peki fikir verseniz o konuda birde güzel oldumu genelde renkli ya da pastel tonlarında çekimler yapılıyor bu renk çekim güzel oldumu🥰
barbiee_ Annesininguzusu ben beyaz elbise giydim eşim siyah pantolon beyaz gömlek salaş oğlumda siyah pantolon beyaz gömlek siyah spor ayakkabı eşimde aynı