yrnyrn061 Arkadaşlar merhaba 32 günlük bir bebeğim var son günlerde kakaları azaldı hatta bugün daha hiç yapmadı ama çişleri yoğunlukta sizce normal midir yaşayan var mı?
yagmurum12 yrnyrn061 evet normal.. İlk günler koyu renkli kakayı hergün yapar.. Ama sonra azalabilir. Benim kızım iki üç günde bir yapardı..
yrnyrn061 yagmurum12 evet artık sarıya dönmüştü bayadır ama bu ara az yapıyor günde en fazla 2 o da gözüme az geliyor