Kızlar ben de Fantom süpürge var güzel çekiyor ama kablosu kısa büyük 2 tane odam var yetişmiyor kablo ara kablosu ekliyorum o yüzden şarjlı süpürge almak istiyorum kiwi markasının çok pahalı bişey alamam sizinde fikirlerinizi öğrenebilir miyim? Sizce ne yapmalıyım