Oğlum 4,5 aylık salyası çok arttık her şeyi ağzıyla tanımaya çalışıyor farkındayım
Doktor diş için henüz erken dişlerinin yerleri belli dedi sadece ama kaşıntı olurmus
kimisi ateşi olmamasına rağmen ateş düşürücü ağrı kesici ver diyor bir şey olmadan verme taraftarı değilim
Kimisi diş jeli ver diyor doktor hayır dese de ver deniliyor
Diş kaşıyıcısı var
Huysuzlukta yapıyor belkide atak dönemiyle birleşiyor ama kafam çok karışık
sizler bu dönemde neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum 🌸