lavinmom bende de aynı sorun var. Decavit kullanıyorum 5-6 aydır ve bu ay magnezyuma da başladım düştüğü için. Ama hala bir gram fark yok hep yorgunum enerjim sıfır. Dışarı hiç çıkmak istemiyorum içimden bir şey yapmak gelmiyo. Antalya Kemer deyim ben de bu arada. 1 yaşında benim kız da.