2prenses1anneee elimde 3 abiye var tesettür bana olmuyor artık bitane pantolonlu tulum oda yeni sayılır iki abiye şal bana gündelik giymeye şeyler lazım takas düşünen olursa cok sevinirim giyecek bişeyim yok