Nurtkn4242 Kızlar 8 gün oldu doğum yapalı normal ama çok fazla dikişlerim var kızım 3 yaşında tuvalete meyilli alıştırmak istiyorum ama yalnızım kimse yok yanımda eşimde dahil en azından lohusalık bitsin diye beklemeli miyim yoksa eğitime başlamalı mıyım
deniz_9555 Nurtkn4242 bence beklemelisin. Çünkü ilk 1 hafta 10 gün sürekli peşinde olman gerekiyor. Şimdi yenidoğanla zorlayabilir seni birazcık