Merhaba anneler. 3 aylık bir bebeğim var. Aktif emziyorum. İlk çocugumdan sonra sağlık anksiyetesi olmuştu bende. O donemde meme içinde doktora gittim ulstrason bakıldı. Çok şükür temizdi sadece süt kanallarımda hafif genişleme olarak rapora not alındı. Şuan yine kafaya takmış durumdayım. Farklı bir şikayetim yok şükürler olsun. Emzirirken normal bir durum mu karşılaşanlar oldu mu? Her emziren kadında süt kanalları genişler mi acaba doktor öyle bişey demişti. Rapordada hafif duktal aktezi diye not düşülmüş