sule45 inanın bunu yazarken niyetim sizi üzmek değil ama biz kadınlar olarak kendimizi üzecek yada kendimizde sürekli bı eksiklik arayisindayiz . Sütünüz mu yok olabilir her dönem de kadınlar bu sorunu yaşamıştır şanslı bı dönemdeyiz ki sütümuz olmadığı zaman alternatiflerimiz çok fazla sadece inek sütüyle beslemek yerine içerisinde birsru vitamin mineral bulunan mamalarla besleyebiliyoruz bunlara erişiminiz var. Tabiki anne sütü mucizesi tartışılmaz ama kendimizi bu kadar yıpratmaya değmez bazi şeylere nasip gözüyle bakınca işler daha kolay. Bakın benim sütüm o kadar çoktu ki şu yabancılar lıkır lıkır döküyorlar ya o şekildeydi ama kızım asla dönmedi memeye 15 gün emdi süt alerjisi vardı alerji maması sevmedi yani gece gündüz süt sagyodum stok yaoiyodum kızım aç kalamsin ilerde kesilirse ne yaparım bilmem ne . 5-6 ay gib süt i alerjisi geçti günde tek bı sağım azalttim inanirmisiniz sütüm yarı yarıya indi ve çok hızlı bı şekilde kesildi. Neyse dedim buzluk yaşına kadar yeter ağzına sürmedi tadı dgstigu icin. Bı kısmını zorla icirdim pekmezle vs ama yok yani öğuruyo çocuk içerken hala dolap doludurkiyamiyorum atmaya . Lütfen böyle yazdgimi nispet gibi algılamayın nasipten ötesi olmuyo. Kızımın bendeki rızkı o kadarmış . Şuan normal mama iciyo buna şükür