Bebeğim 2gündür gece hariç her emzirme sonrası kusuyor şu an 2 bucuk aylık normalde hiç böyle sorunumuz olmuyordu reflü olsa ilk doğdugundan beri olurdu diye düşünüyorum. Normalde kusmaması için her zaman beslenme sonrası 10 dk 20dk dik tutardım şimdi dik tutarken gazını çıkarırken fışkırır tarzda kusuyor neden olmuş olabilir sizce