Bizde bugün tam 6 aylığız, herşeyden yemek istiyor, günde 3 öğün ver dedi doktorumuz, mama kaşığı veya mama tabağı gibi şeyler almadık, mama önlüğü olmazsa olmazlardan heryeri batırıyor çünkü, bizimki biberonda kabul etmedi suyu da bardakla içiriyoruz, ama mama kaşığı almayı düşünüyorum çay kaşığıyla zor oluyor 😅