Kizlar 6 gündür düşmeyen ateşim var 38-39 civarları sürekli parol içiyorum bugün tahlil verdim sedimantasyon 60 crp 140 çıktı doktor çok ucu açık konuştu her türlü hastalık olabilir sebebi diye 2 aylık bebeğim var çok korkuyorum bana bişey olursa diye bilgisi olan var mı