nesli8154 Arkadaşlar merhaba ben birşey sormak istiyorum benim engelli raporum var %93 maaş almak istiyorum ve olmuyor bunun için ne yapmam lazım yardıma ihtiyacım var zor durumdayım
babyygirll nesli8154 aile ve sosyal hizmetler birde sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfınairacaat ediyorsunuz iki farklı maaş var biri engelliye biri de engellinin bakicisina veriliyo ama hane başı düşen kişi başı geliriniz yüksek ise masalardan birini kesiyo benim abimde engelli yüzde 97 ydi sanırsam şuan 11702 TL alıyo
babyygirll nesli8154 birde başvurduğunuz yere heyet raporları falan birsuru rapor isteniyo gelip yaşadığınız yere bakıyorlar falan
nesli8154 babyygirll sadce eşim çalışıyor ve aldığı para pborca gidiyor 9 bin kira veririyorum çocuk var
nesli8154 yavruaslanlar kalp hastasıyım gözünde görmüyor sol göz sadce oranı yüzde bir bı de sol kulağım duymuyor
yavruaslanlar nesli8154 ay cnm inş baglanır az rahat edersin neden vermeleri lazım neden zorluk yaratıyorlar
babyygirll nesli8154 canım isterse 50 bin liralık kirada otur ona bakmıyorlar ne yazikki sadece eve giren paraya bakıyorlar ona göre kişi sayisina bölüp fakirlik derecesine bakıyorlar hatta biz çok kez 10 TL ile maaşın iptal edildiğini gördük sırf on TL fazla düştüğü için kişi başına
nayirnolamaz06 nesli8154 il ilçe sosyal yardımlaşma vakfına gidip başvuruda bulunacaksınız onlar sizi hane ziyareti yapabilirler de yapmayabilirler de sizin mal varlığınızı hane gelirinizi tespit edip kaymakamlık başkanlığında toplanan kurul tarafından yardıma muhtaç olup olmadığınıza karar verecekler sonra e devletinize bakıp sonucu öğreneceksiniz yada alo 144 arayabilirsiniz
nayirnolamaz06 nesli8154 işte onlar hesaplıyor eve giren gelir üzerinizde olan herşey dikkate alınıyor
nesli8154 yavruaslanlar eve gelen gelir fazlaymış aslında icralarim var 2 tane çok fazla ödemelerim var yeniden ameliyat olmam gerekiyor oğlum 2 buçuk yaşında ve hala mama içiyor mamalar pahalı kiram fazla napicam bilmiyorum
duyguluinsan nesli8154 valla bana göre sizin gibiler yardım almalı, çocuğunuz var ve engelli bir annesiniz size yardım değil, daimi maaş bağlanmalı. Bu ülkede haybeye o kadar yardımlar var ki, asıl ihtiyaç sahipleri hep mağdur
nesli8154 duyguluinsan neymiş eve gelen gelir fazlaymış fazla olsa nolucak mama beş murfak mastsri elektirik kira doğalgaz borç harç icralarimiz var raporum yeni yenilettim bı önceki rapor yüzde 63 dü şimdi ise 93 olmuş