nigar19 Aktiv sekilde emziriyorum, dedim bi sağıp vereyim bakayım ne kadar sütle doyacak. 100 ml sağdım . 60ml ile doyması gerek diye biliyordum. Hepsini içti yine aranıyor memik vermeden susturamadım şuan emiyor
tonymontana nigar19 30-60 ml arasi icmeli her aglamasi ac oldugu anlamina gelmez daha cok kucuk emzik veriyor musun
Merhaba05 nigar19 bazen süt çok olur evet ama ön süt olur yağlı ve doyurucu olmaz ya da iyi beslenmiyosanız gene yağlı ve doyurucu olmaz. Eğer sütünüz beyaz renkse beslenmeye biraz dikkat ederseniz sütünüz yağlanırsa bebeğiniz tam doyar hemde mamayla uğraşmaya gerek kalmaz
nigar19 rachelgreen_ sürekli memede, bakıyorum süt var ağzından taşıyor emerken, hiç kusmuyor ama doymuyorda. Günde 3-4 kere mama da veriyorum onu verince doyup uyuyor en azından o sürede evi toparlıyorum yrmek yiyorum
rachelgreen_ Benimki de bir aylıkken 120 içerdi doktorumuza sormuştum istiyorsa verin o fazlasını kusar zaten demişti
Ftet İhtiyaçları kadar emiyorlar zaten şuan ne kadar anne sütü alırsa o kadar çabuk toparlanır büyür içebildiği kadar içsin valla ben bike mutlum oldu içtiğine emmeyen bebek çok zor yesin valla yiyen bebek çabuk büyüyor
tonymontana nigar19 anladim mama verince doydugunu soylemissiniz sutunuzun yag orani dusuk olabilir dogum yaptiginiz hastaneden dogumdan sonra beslenmeyle ilgili bilgi alabilirsiniz en azindan bizim burda oyle
kayzenn nigar19 bnde sizinle aynı durumdayım kafayı yiyecem resmen benimki mama ile de uyumuyor sıfır uyku ya 45 günlük sürekli aç gbi ve sürekli memede olmak istiyor memede uyuyor çıkarınca ağlıyor uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım dışarı çıkardık 1 saat arabanın içinde belki uyur dedik sabah 8 de uyanmış gece zaten ne ara kalkıp uyudugumuz belli değil az önce uyudu bayıldı artık desem yeridir. Bizim sıkıntımız uykusu var esneme gbi ama uyuyamıyor çocuk anlamış değilim doktor da faz dışında bsey söylemiyor