Kızlar ben doğum yapalı tam 6 ay oldu ve Nisandan beri düzenli bir şekilde regl oluyorum bu ay ise günüm geçti ve olmadım hamile değilim ona eminim çünkü korunuyoruz ama neden böyle oluyor doğumdan kaynaklı olabilir mi düzensizlik
Bel ve bacak ağrılarım oluyor ama Regl olmuyorum 3-4 gün geçti